en-dags-depression

Jag hatar det här. Att sitta ensam med mina egna tankar. Det är såna här dagar jag går ner i en minidepression, en en-dags-depression kan man väl kalla det. Det händer dock väldigt sällan eftersom jag är en lycklig person egentligen, jag nöjer mig ganska lätt och blir glad för de små sakerna i livet. Men idag, idag har jag absolut ingenting att göra.. (ingenting jag känner för i alla fall) och då blir det så att jag helt enkelt bara sitter rakt upp & ner och tänker. På allt från himmel till jord. Och det är då jag kommer på att min framtid är helt suddig. Jag har inget mål, inget drömjobb, ingenting. Var är jag om 5 år? Om någon hade ställt den frågan till mig hade jag skrattat.. eller gråtit, vem vet. Inte jag i alla fall, för jag vet fanimej ingenting! Nä, bajs på denna dagen. Nu ska jag träna. Och om jag tänker en till negativ sak så ska jag bestraffa mig själv genom att äta kladdkaka. Haha. See ya suckers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0