"Kick me in the nuts for eight bucks!"

Var va jag? Jo. I onsdags åkte vi med LA amazing tours till bland annat Rodeo Drive och walk of fame, och sen vidare till Universal Studios. The Simpsons Ride var det sjukaste jag har sett! När vi var klara på Universal och går ut på parkeringen så ser vi en grupp människor runt en kamera och sen dyker Jay Lenos fejja upp. Hur sjukt? 
I torsdags åkte jag & Matilda till Venice Beach. Matilda tappade sin frozen youghurt och jag åt smaklösa cheesefries. En kille på strandpromenaden ropade "kick me in the nuts for eight bucks!". På kvällen gick vi på third street promenade, som alla andra dagar, och jag hittade min favorit affär; Brandy♥Melville.
Igår åkte vi till Six Flags och jag trodde jag skulle avlida av värmeslag. Vi åkte tre turer sen pallade vi inte stå i kö längre. X2 var den sjukaste. På kvällen stack vi till Whisky a Go Go och The Viper Room på Sunset Strip och utanför Roxy träffade vi en grym magiker.
Idag skulle vi ligga på stranden men det var moooooolnigt, så vi gick på third street igen och köpte det sista. Har precis käkat på Crepes Café och nu ska vi packa inför Veeeeegas som vi sticker till imorgonbitti. PUSSPUSS mina små hjärtan!


Kommentarer
Postat av: Hanne

Ni verkar ha det så kul. Ni kommer väl vara helt slut när ni kommer hem....Njut av detta. Man vet aldrig hur länge det dröjer till nästa resa.

2011-07-10 @ 12:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0