Ett oförglömligt år.

2010 var ett oförglömligt år.

På morgonkvisten den 1 januari stod jag inne på Max och försökte öppna en champangeflaska utan framgång. Vem som fick upp korken kommer jag inte ihåg, men upp kom den.



Spelkväll hos Staffan. Vi spelade med andra ord och jag var ihopparad med ett pucko som inte visste vem jag menade när jag sa ståltuttar och sjöng "like a viiiiirgin". Kill me.



I mars åkte vi till underbara Thailand, med underbara stränder och underbara människor.



Phi Phi var galet. Vi dansade på borden på Rolling Stones, brände rumpan i solen och delade buckets med Paradise Hotel-Patrik.



Tillbaka i Sverige. Tänk om man fortfarande var så här brun..



April. Jag, Josse, Matilda & Fredde åkte till Köpenhamn för att se One Republic. Efter konserten hookade Fredde efterfest med bandet. Vi pratade om mina blommiga skor, insåg att ljudkillen såg ut precis som Jacob i Twilight och sjöng "stop and stare" i en svensk version för producenten. Sjuk kväll.





Det blev sommar, och sommar betyder grillning i parker..



studentfester..



strandhäng..



midsommar..



sköna sommarkvällar..



och fiesta!



Första september tog vi vårt pick&pack och flyttade till Oslo.



Oslo har varit en oförglömlig tid. Jag har träffat en massa fina människor, bott i en svinstia och skrattat mer än någonsin. Jag har spelat shack i vinterjacka, deckat i hallen utklädd som catwoman, blivit indragen i duschen och blivit allmänt mobbad för min vackra skånska ;)





Uttråkade själar i Oslo



Några av förra årets händelser. Om 2011 blir lika bra ska jag byta namn till Princess Consuela!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0