Rub some dirt in it!

Mitt & Matildas nya måtto. Ta det som en man, rub some dirt in it. Det livar i alla fall upp stämningen när man är nere. Mest för att Matilda låter som en cowboy från södern när hon säger det. "Rååååb suuum dööörd in it".

Gjorde några feta tabbar på jobbet igår. Bland annat så är där två tjejer som heter Julia på samma avdelning och dom är så jäkla lika varandra så jag har alltid trott att det är samma människa. Tydligen är det två olika personer, det kom jag på i omklädningsrummet när jag hade helt fel konversation med helt fel människa.
Samma dag satt jag i lekrummet med några barn som bad mig läsa för dom. Janni + norska barnböcker? Nä, jag lyckades slingra mig ur situationen ;) Nästa gång ska jag fan gömma böckerna!

Nu väntar jag på att Matilda ska komma hem från jobbet. Själv har jag varit ledig hela dagen. Har tittat på Hip Hip Hora och tröstätit. Inte helt okej.

Nu kom Vidar precis in och klagade på att jag har spelat samma låt 20 ggr i rad. Haha! Jag säger bara Chris Brown - Champion, lyssna & njut.



                                       Sara, Matilda & jag i lördags.


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Lyssnar inte på låtar av folk som slår kvinnor :P

2011-01-19 @ 14:16:49
Postat av: Janni

Inte jag heller, men den här låten är så bra så jag skiter i det!

2011-01-20 @ 13:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0