home sweet home.

De sista dagarna i Oslo spenderade jag på Sara & Hameds soffa. Jag missade mina sista pass på jobbet eftersom jag drog på mig en fet förkylning när jag, Matilda & Alle räknade horor längs Carl Johan. Det slutade med att Sara följde med oss hem i söndags. Jag och soulmate stod och väntade på bussen med våra 14 väskor i 15 minusgrader. Bussen var en timme försenad och såg ut som en minibuss från 50-talet. Inga uttag till datorn, och inget internet, yey! Ändå gick resan hem förvånansvärt snabbt.

Onsdag idag alltså. Jag har hunnit göra en del sen jag kom hem måste jag säga. På alla hjärtans dag tränade jag först med soulmate, sen lagade jag mat till boyfriend. Dagen efter åkte vi till Svedala på äventyr och sen blev det bio i Tomelilla. 127 timmar, småseg var den. Idag vet jag inte riktigt vad som händer, men ikväll blire träning igen! Träningsvärk ohyes. Och imorgon ska jag faktiskt jobba. Iiiih. Jag är typ nervös, haha. Ska bli spännande att se hur mycket jag kommer ihåg. Stackars Zandra!

Ha tålamod med bloggen, den kommer igång på riktigt när jag har fått in rytmen i vardagen igen ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

Välkommen hem gumman <3

2011-02-17 @ 14:32:21
URL: http://www.nattstad.se/Emma.Engström

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0