"Det är mormor där inne i tomten!"

Julen detta året var väldigt annorlunda. För det första hade jag få julklappar att inhandla, vilket var extemt skönt. För det andra så firade vi jul den tjugotredje, så det blev ingen Kalle Anka. Men det var ändå en bra jul. Efter den traditionella julfrukosten hemma hos mamma och Stefan på självaste julafton så åkte jag och mina systrar till sjukhuset. Och efter det så hade vi inte så mycket mer att göra eftersom vi redan hade firat jul i 1,5 dag. Därför tog vi bilen, körde hem till Linn i Malmö och köpte kebabtallrik/rulle och drack vin. Konstigaste julaftonen ever!
De här fina rosorna hittade jag i hallen när jag kom hem från jobbet den 22:a :)



Rasmus önskade sig bara böcker av mig, så jag tror han blev glad :)



Mormor & jag den tjugotredje



Julfrukosten den tjugofjärde, här i väntan på julklappsspelet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0