In the ghetto

Ny design, like it?

Det blev myskväll igår. Vi såg "Remember me" & åt popcorn, chips, pannkakor och baguetter. Ja, alla i familjen ville ha olika! Familjen är Christians påhitt. "Heeeeej familjen, nån som vill ha en bulle?" Aa, vi har ett gulligt kollektiv.
När halva filmen hade gått så smet jag in på rummet och skypade med Rasmus. Saknar honom så jäkla mycket men samtidigt vill jag inte härifrån, har nog förälskat mig lite i Oslo.
För övrigt så snackade jag med Hassan igår. Han jobbar på ett psykhus, och jag som inte har hittat jobb än frågade såklart om dom behövde hjälp där. Han bara "jaja, du kan få numret till min chef!" Sen började han berätta vad jobbet går ut på, vilka sorts människor som bor där (drogmissbrukare, mördare osv.) och att två tjejer som jobbar där blev misshandlade av en som bor där för några dagar sen. Jag tog inte numret..

Så var det med den saken. Duschen väntar nu, fest ikväll ;) Dags att ladda kameran!



On a cold and grey Oslo mornin'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0