Eenie Meenie

Efter att ha ätit lite bränd korv & potatis igår så slängde vi oss på soffan och såg "Män som hatar kvinnor" med Christian. Det skulle bli en lugn kväll hade vi sagt, sen bestämde sig killarna för att gå ut. Tom började bjuda på vin och leken var i full gång. När killarna gick ut satt jag, Matilda och Louise A kvar i fönstret och snackade innan jag bestämde mig för att ta en dusch. Gissa om jag fick konstiga blickar på mig när jag stod och fönade håret i vardagsrummet klockan tre på natten..


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Kan inte hålla mig.. VAD ÄR DET FÖR JÄVLA KEPS JANNI!!!?!

2010-10-10 @ 06:56:36
Postat av: Louise A

Det var jätte kul att sitta kvar och prata med er :) fan vad länge vi blev uppe.. hehe, en rolig kväll! Kul att läsa din blogg förresten. ses imorgon snygging :)

2010-10-11 @ 00:41:18
Postat av: Janni

Fredrik: snodde den av morfar, coolaste kepsen ever!

Louise A: detsamma och detsamma, det gör vi :)

2010-10-15 @ 17:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0