Kärlek, tacos och dåliga filmer.

Jag har haft en fin helg :) I fredags innan Rasmus kom med bussen så tittade Sara förbi. Vi snackade om tjejproblem och käkade glass. När jag hade mött upp Rasmus på bussterminalen så gick vi direkt och åt efterlängtad tikka. Sen har hela helgen mest bestått av kärlek. Sängliggande kärlek. Vi gjorde såklart hemmagjord pizza igen, och såg Vampires Suck, som sucked. Höhö! Nä den var inte speciellt bra alls. Igår tog Rasmus bussen redan kl. 13.00. Så det passade hur bra som helst att spendera resten av dagen & kvällen hos Sara och Hamed med tacos som tröstmat. Fy fan vad jag åt! Magen höll på att spricka på vägen hem. Såg en halvtaskig skräckfilm också. Skräckfilm har blivit en Oslo-grej. Nu saknar jag Rasmus, så jag funderar på att åka hem redan i helgen för att träffa honom! Annars dröjer det en hel månad tills vi ses igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0