Janni

Sitter i sängen nyduschad. Louise sitter bredvid och ockuperar Matildas dator och Matilda ligger vid hennes fötter och ber henne ge tillbaka den. Haha! Nä, detta har varit en lång dag och nu ska jag nanna i några timmar innan det är dags att stiga upp igen. Tänkte bara berätta en sjuk sak! Såg den perfekta nyårsklänningen på Bik Bok här i Oslo och det var banne mig kärlek vid första ögonkastet. När jag provade den och bestämde mig för att DEN ska hänga i min garderob, så kom jag på att jag inte hade kollat på prislappen. Så det gjorde jag, och gissa vad jag såg?



Klänningen heter Janni! Hur sjukt? Känns som att någon designat den speciellt för mig, hihi.

Kommentarer
Postat av: Ing-Marie

Köpte du den? Det måste du bara göra. Säg till din "käre far" att betala. Det skadar inte honom hihihi

2010-11-10 @ 19:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0