Balloons

Äntligen heeeeeeeeeeelg! Denna veckan har varit lite annorlunda. Familjemedlemmar har varit på besök, den norska kungen dök upp på jobbet och jag har inte bajsat på hela veckan. Haha, Matilda tvingade mig att skriva det sista. Nu är det mysfredag på gång. Igår hade vi mystorsdag med Desperate Housewives och massage! Word. Det mesta har varit mys denna veckan faktiskt. Men kan det bli något annat med så fina roommates som Matilda och Louise?

Helgen ser förövrigt ganska lugn ut. Möjligtvis blir det inflyttningsfest hos Johnny, Francis & Hassan imorgon men jag håller mig nog till vatten.. var inte precis på topp efter förra helgen.



Ännu en halloweenbild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0