Kladdkakefläckarna

Söndag och jag mår fantastiskt bra! Jag överlevde veckan, men det var precis. Det nya jobbet går helt okej och jag hoppas att någon ringer i veckan för mer upplärning. Louise åkte i fredags och vi sa hejdå genom att sitta på en pub och dricka alkohol. Hon är redan saknad! Men kladdkakefläckarna på mitt täcke påminner mig om henne varje dag. Eller ja, dessa två dagar hon har varit borta.. haha. Igår blev det lite fest, och idag är jag glad att jag inte gick ut. Matilda ligger här bredvid och mår lite sämre än jag. Meep meep. Nu ska vi laga mat, korv med pommes. Lyx!



Tom & jag igår.

Kommentarer
Postat av: Lollis

faaaaaan vad jag saknar er mina älsklingar! önskar att jag hade varit där. och förlåt för fläckarna på ditt täcke! Ses snart!

2010-11-21 @ 21:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0