Bu-fucking-hu

Hej mina små lovers! Längesen jag skrev nu. En del har hänt men jag har såklart glömt det mesta. Vi har firat Sara som fyllde 21, varit på halloweenfest och jag har varit hemma i Sverige.. men det nämnde jag nog förra gången. Livet leker alltså i Oslo och just nu ser det ut som att jag stannar ett tag till. Har jobb fram till den 22 november, sen får jag antagligen börja om från början igen. Bu-fucking-hu. Älskade Louise åker hem snart, och sedan vidare till Australien. Så orättvist! Äckligt mycket pengar har hon lyckats spara ihop också. Men det förtjänar hon så som hon har slitit! Matilda är tillbaka från Sverige och imorgon kommer mamma & syster på besök. Japp, det var väl det hela. Tata.


Kommentarer
Postat av: Ing-Marie

Vad jobbar du med?

2010-11-03 @ 13:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0