we are all in the gutter, but some of us are looking at the stars.

Till å börja med så måste jag säga några saker till syster som fyller 25 år idag! GRATTIS GRATTIS GRATTIS, krya på dig och smitta inte mig ;)

20 dagar sen jag skrev sist.. illa. Tänkte skriva av mig lite och berätta vad som har hänt dom senaste veckorna - men jag har ju så jävla dåligt minne! Dessutom måste jag bli bättre på att ta med mig kameran på äventyr, för just nu hänger den bara med på fester. Saker jag kommer ihåg från denna månaden; jobb, träning, personalfest, bio, middag, sol, fika och massor utav kärlek.

Måste iväg och jobba nu. Skriver ett nytt inlägg om 20 dagar igen, haha ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0