Hur ska jag klara mig utan honom?

För det första så kan jag VISST sätta in en använd kaffemugg i diskmaskinen, andra saker också för den delen. För det andra så var det JAG som kom med alla förslagen på vad vi skulle göra igår, men inget var tydligen bra nog! Och för det tredje, vem tycker inte om djur? :S

En liten update..

- Var på teater i söndags. Såg Pelle Svanslös i åbergs trädgård. Elise spelade Maja Gräddnos, lika duktig som vanligt! På kvällen åkte jag hem till Rasmus och myyyyyste.
- I måndags gick vi på stan sen åt vi tacos och drack cider med R's familj. Mums!
- I tisdags jobbade jag hela dagen, sen åkte jag hem till R igen. Såg "snabba cash" innan vi somnade, helt okej.
- Och sist men inte minst så var det fiesta hos Fredrik igår!

Idag har jag inte gjort något vettigt alls. Ätit frukost och kollat igenom H&M-katalogen. Snart kommer Rasmus tillbaks och då ska vi göra våra egna pizzor och titta på "Forrest Gump". Hur ska jag klara mig utan honom?



                                           Ett litet collage från igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0