kebabian

Idag är det inte Janni som skriver, utan någon annan. Om det nu finns någon som läser denna blogg kan ni gissa vem jag är och skriva er gissning i en kommentar här på bloggen. Den som först har rätt ger jag 100 spänn!

Idag gjorde jag frukost till Janni, som för övrigt inte verkar kunna sätta in en använd kaffemugg i diskmaskinen. Hon bara sitter i soffan, läser en tidning och då o då utbrister hon "meeeeeen va' ska vi gööra ida'?". Jag säger som vanligt efter att jag själv kommit med 5-10 alternativ "kom på nåt själv för fan" men hon kan nog inte det. Eller jo, hon sa att hon ville åka till djurparken utanför Ystad men det resulterade bara i en blick från mig som sa "du är inte fem längre". Men hon är ändå fin! Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0