Franskt

Fick äntligen sova ut idag! Fredagen bjöd på fest hos Andreas. Drog med mig Johanna dit, men stannade inte så länge. Jobb vetni. Synd att jag glömde kameran.

Igår jobbade jag till fem. Rasmus kom hit med en hel låda jordgubbar för nån dag sen, sötaste pojkvännen ever! Så jag tog med mig lite jordgubbar till jobbet, och oj vad snabbt dom blev uppätna av hungriga kollegor. Fredrik och Oskar, host host.
När jag hade slutat blev det en kall dusch, för fy fan vad varmt det var igår! Sen kom Rasmus. Vi beställde sushi och kinamat och hyrde film. "Låt den rätte komma in". Mjä, inte min typ av film. Därför underhöll jag mig med att göra fransk manikyr. Inte det lättaste att göra på sig själv!

Nu sitter jag här framför datorn och dricker ett glas sojamjölk i mina underkläder. Ska snart ut i solen innan jag börjar jobba igen. IMORGON ÄR JAG LEDIG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0