torsdagfredaglördagsöndagmåndag

Torsdag - Efter att ha ätit världens godaste hemmagjorda pizzor så låg vi helt döda i soffan och tittade på "little miss sunshine" innan vi somnade.
Fredag - Dåligt väder. Låg i sängen och läste "tusen strålande solar". Kl. fem åkte jag & R ut till Mälarhusen för middag med the parents. Kastade lite pil och spelade badminton innan jag var tvungen att åka till jobbet. Jobbade 20.00-05.00 men var inte hemma förrän sju. Jävla diskmaskin!
Lördag - Sov tills jag började jobba kl. 16.00. Jobbade till 22. Blev hämtad av Matilda och Louise och panikgjordemigiordning inför en tjejfest. Kvällen spårade och jag struntade i Barábar.
Söndag - Bakis hela dagen. Åkte hem till R och myste. Såg "flyga drake" och läste "kvinnans guide till mannen" (haha) innan jag somnade.
Måndag, idag - Jobbade till 16.30. På vägen hem blev jag inlockad på en liten loppis som två åttaåringar hade i sin trädgård. Kände mig tvungen att köpa nånting och pekade på en lila apa som kostade 2 kr, men gav dom en femma. Oj vilken bamsekram jag fick!

Nu ska jag städa lite innan jag tar bussen till lanned. SNÄLLA GE MIG SOL IMORGON!



Louise & jag i lördags, haha..

Kommentarer
Postat av: Louise

hahaha ohmy ;)

2010-07-27 @ 09:46:59
URL: http://rewindonething.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0