När 2009 blev 2010

Jag hade en grym kväll igår! Fredrik hade fest uppe vid gamla vattentornet och jag & Sara anlände lite tidigare för att hjälpa till. Hjälpte jag till? Nej. Jag satt i soffan, åt chilinötter och drack cider. Sara föll för grupptrycket och placerade sig i soffan hon med. Förlåt Fredrik! Klockan sju stod förrätten på bordet och alla hade kommit utom Matilda som inte har lärt sig klockan än. Innan varmrätten serverades så anordnade Fredrik en musiktävling! Priset? En flaska vin och en ask Noblesse. Gissa om jag ville vinna? Louise & jag kom på delad första plats och fick battla i Singstar. Vi sjöng "Big Girls Don't Cry" och JAG VANN! Trodde jag. Bäst av tre sa Louise. Bullshit! Kvällen fortsatte med porriga bilder, mycket skratt och världens godaste cheesecake. Fem minuter i tolv befann vi oss nere i hamnen och dansade in det nya året! Vidare till Max för att hälsa på Ellinor och Staffan. Ellinor var GAAAAAAALEN och Staffan hade ett mystiskt leende över läpparna hela tiden. "CAUTION BIG HOT" i pannan, champange och ännu mer skratt innan vi gick hem till Fredrik igen. Hemma hos Fredrik blev det mys i soffan tills taxin kom och hämtade oss kl. halv fyra. På vägen ut passade jag på att sno Fredriks jacka och en chipspåse. En lyckad kväll helt enkelt! GOTT NYTT ÅR på er allihopa.






















Kommentarer
Postat av: Fredrik

Jackan stal jag tillbaka men chipsen fanns ingenstans att hitta!:(

2010-01-02 @ 17:10:04
Postat av: Janni

Dom ligger i min mage, hihi.

2010-01-03 @ 15:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0