Födelsedagsfirande & Afrika-byebye

Ellinor fyller 20 år idag, grattisgrattisgrattis! Igår firade vi henne. Först hos Josse, sen på Max, sen på Donna, sen hos Erika och sen hos Andreas. Egentligen skulle vi dra till Malmö, men ingen var speciellt taggad på det. Det var i alla fall en bra kväll och jag hoppas att Ellinor tyckte likadant. Jag gjorde så gott jag kunde och sa "Ellinor. Säg till mig om du inte har kul, så fixar vi det! LOVA." Hon sa aldrig till.
Imorse vaknade jag på golvet i Andreas lägenhet. Ont i flabben av prillan jag tvunget skulle ha. Gick hem till Staffan en trappuppgång längre bort och hittade Ellinor och Louise där. Jag kollade facebook och pregade ner mig i Staffans säng. När Ellinor försvann gick jag, Louise och Staffan till Sibylla för frukost. Jag gick utan strumbyxor eftersom dom dog under partyt. Kallt var det. Staffan tyckte det var speciellt roligt när min klänning & jacka blåste upp så han fick kika på min rumpa. Tur att det bara var Staffan..



Hos Josse



Jag köpte ballonger på Konsum, för man måste ju ha ballonger på ett kalas!



Ja, hon är 20 år..



Ett glas vin för mycket kanske?



00.00. Grattis!



"Asti är för gott för att slänga"



Jag & Louise hos Andreas



Prillan blir ett bra avslut.

Grattis Ellinor, hälsa Afrika från mig!

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Hahahah, klart jag hade kul! Gaaaalet :D i will miss you people <3

2010-01-11 @ 13:14:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0