"Tanten blir arg!"

Magnus Betnér igår var galet kul. Mycket svordomar & könsord och jag kom på mig själv med att kalla Matilda för hora efter föreställningen. Haha! Och på tal om att bli kallad för saker! Jag blev kallad för tant för några dagar sedan! TANT!
Det kom in en mormor och ett barnbarn på jobbet. Den lilla flickan springer ett varv i serveringen innan hon försöker springa in i köket genom den öppna dörren. Mormor'n springer efter och skriker "Alicia där får du inte gå in, tanten blir arg!"
Ja, fan vad jag blev arg. Jag SPARKADE ut ungen från köket och SPOTTADE mormor'n i ansiktet. Haha. Näeeee seriöst, det enda som gjorde mig arg var att en pensionär kallade mig för tant. Tant kan du va själv, mormor!

Just nu är jag inne i en tuff period. Jag jobbar åtta dagar i sträck och lider av insomnia! Sadface.


Jag kelade med en söt hund hos Erika i lördags! Denna lördagen blir det fiiiiesta.

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Insomnia är sexigt

2010-02-04 @ 22:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0