Inspirationstavla

Ligger fortfarande i sängen, halvnaken och med laptopen framför mig. Jag tycker om min säng! Den är mjuk, varm och så har jag perfekt utsikt över mitt stökiga rum. En vit dunk från förfesten har hamnat på mitt golv, tulpanerna från alla hjärtans dag har börjat vissna och en halväten guacamole-dip står på bordet.

Satt uppe och tittade på ishockeyn inatt samtidigt som jag rev ut en massa somriga bilder från några ELLE-tidningar. Sverige vann och bilderna hamnade på min anslagstavla och fungerar för tillfället som inspiration. Längtar extremt mycket till vår och sommar!



Fikade med Josse innan jobb igår. Hon ska åka till L.A. i juni och jag är äckligt avundsjuk! Men jag får nöja mig med Thailand så länge. Ska bli riktigt skönt att slippa högar med snö, brun slask och hala isfläckar i två veckor! Och man kan ju hoppas på att snön är borta när vi kommer tillbaka den 18:de mars...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0