"Ligger inte Thailand högre upp i Europa än Grekland?"

Öööööh. Jag mår inte så bra idag. Kanske för att jag var ute igår.. men vi hade riktigt kul! Kom hem kl. fyra imorse och började steka fisk. Så gott. Kollade halva South Park-filmen medans jag svepte firren.

I måndags gick stängningen sådär. Fick ringa polisen IGEN, såna mongon det finns asså! Har haft ovanligt mycket polisbesök på sista tiden. I tisdags gick det bättre dock. Kommer inte i håg vad jag gjorde på dagen såklart, två dagar sen. Sorgligt! Igår var jag i alla fall ledig och hann med ett frisörbesök. Så nu är utväxten och 10 cm av mitt hår borta. ÅNGEST! Var tvungen att låna Matildas löshår igår för att jag kände mig så naken. Haha. Efteråt åt vi tacos hos Terese och sen började förfesten ;)

Nu är jag hemma om. Har fikat med Johanna idag. Vi pratade om framtiden och sista minuten-resor. Hon berättade att hon ska börja läsa geografi och i samma veva frågade hon om inte Thailand låg högre upp i Europa än Grekland.. ! Jodå så atteeeeeeee. Haha ;P Ska ta tag i nånting nu. Städning kanske. Sen blir det myskväll hos Terese :) Rasmus kommer hem imorgon! ♥



                                              Terese & jag igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0