Vi får se

Fan vad jag har varit speedad idag! Heeeeela dagen. Ett tag trodde jag seriöst att jag skulle få en hjärtinfarkt. Men jag har hunnit med en massa. Städning, träning och jobb. Bland annat. Imorgon är det valborg och jag vet inte riktigt vad som händer. Har inget att ha på mig och jobbar till åtta. Är inte jättesugen på att gå ut heller och börjar jobba kl. 10 dagen efter. Men det är ju trots allt valborg! Vi får se. Nu hoppas jag att South Park fortfarande visas på tv så att jag kan somna till dessa fulsöta ungar. Tyckte så synd om Butters igår som fick en ninjastjärna i ögat. Buhu. 

PS, firren ser inte så kry ut.

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Haha, det är så jäkla episkt när butters får kaststjärnan i ögat:D. Fan vad jag skrattade åt det avsnittet.

2010-04-30 @ 08:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0