Oh no, not again!

Vaknade klockan två och såg en mörkrosa lapp sticka upp ur partyväskan jag hade igår. "Du finns på vimmelkantig". Masade mig upp ur sägen och kände doften av mat. "Perfekt, jag slipper fixa frukost!" Ja, jag hade vaknat lagom till middagen som syster & Tomas skulle komma till. Efteråt satte jag mig vid datorn för att lägga in bilderna vi tog igår. Satan vad kul vi hade! Massor med skrattattacker och massor med dans. Men nu tror jag att det blir några vita helger framöver, det skulle inte skada.. varken för hälsan eller plånboken. Äh, så illa är det inte. Men det känns som att det blivit en hel del festande på sista tiden så nu kanske man borde vänta till sommaren? Vi får se hur det går. Antagligen inte jättebra. Nu ska jag hoppa in i duschen innan min fina b-friend kommer hit & myser :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0