Eller något i den stilen.

Torsdag. What to do? Nu är jag så där ledig igen. Massa ledig. Och jag har inget vettigt att göra av tiden! Jag måste komma ihåg att planera in alla mina lediga dagar, för jag blir ju så himmla rastlös. Tror bannemig att jag ska ut och ta en promenad. Eller något i den stilen. Slutar väl med att jag sitter i trädgården och solar ansiktet, men det är inte fel det heller!

I helgen blir det att jobba natt, både fredag & lördag. Känns längesen sist, men det var det nog inte. Nätterna är så jäkla annorlunda från dagarna och det är faktiskt tur att man lyckas glömma hur jävligt det kan vara ibland. Skrik, slagsmål, tårar, blod, vakter, poliser och allt det där. Samtidigt ger det lite spänning i vardagen och man är lika chockad varje gång man går och lägger sig i sängen klockan sex på morgonen.

Nog med datanörderi. Ut i solen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0