Bloggnörden i mig

Det var en lugn dag på jobbet i augusti. Ett helt gäng killar och tjejer kliver in genom dörren och går fram till min kassa. Bloggnörden i mig kände direkt igen Kenzas DJ-kompis Jayson! Vad fan gör han nere i Ystad, tänkte jag. Han stod en stund och tittade på mig. "Why do I recognize you?" sa han sen. Jag fnittrade lite och ryckte på axlarna. Sen vände han sig till sin kompis och sa "all white girls look the same". Jag gick från fnitter till rodnad och sa inte så mycket mer sen.

Förutom Kenzas vän så har jag stött på rektorn från Ondskan. Han skulle tydligen vara med i en Wallenderfilm och tittade in på Max för att köpa lite mat. Jag sa "smaklig måltid" och han blinkade mot mig innan han gick ut genom dörren. Men Wallander-människorna är inte lika kul för dom ser man ju faktiskt ibland! Fast det var ganska kul att se en packad Krister Henriksson med en ännu mer packad Lena Endre klängades på honom utanför BarÁBar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0