Nästa gång så!

Jag hade en nästintill perfekt fylla igår! Vad sägs om det? Bra sällskap, gott vin och en snygg klänning toppade kvällen. Dessutom kommer jag ihåg allting, dansade till mina favoritlåtar.. men spanade nog inte alls på snygga killar. Nästa gång så!

Dagen spenderades i alla fall med familjen. Systrar, plastsystrar, pojkvänner och några till. När klockan närmade sig elva så tog jag, Erika och Emelie en taxi till Elin som hade förfest. En hel hög med härliga tjejer hade minsann hittat dit! En timme senare var vi nere på Donna Gina och shottade Tequila Rose tills taxin stod utanför och tutade. Öja var sig likt. Om det är positivt eller inte är svårt att svara på. Jag hade i alla fall kul.. för det mesta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0