Detta suger.

Det börjar bli ljust ute. Kom hem för en timme sedan och hittade den groteska spindeln i min säng. Jag dör. Den verkar bara bli större också. Varför lever den fortfarande? Vad äter den? Det är såna tankar som håller mig vaken om nätterna! Har i alla fall planerat att hålla mig vaken tills mamma går upp.. (förhoppningsvis så sover hon inte så länge till). Då kan jag sno hennes säng!

Middagen hos Stina var mysig. Vi åt tacos och snackade skit, så som bara tjejer kan göra. Sen bar det iväg till jobb för min del. Tycker synd om Staffan och Fredrik som var tvugna att jobba med ett nervvrak som jag! Som mig? Grammatik är inte min grej. Fuck it, nu drar jag.

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Nu överdriver du, det är inte dugg synd om oss:) Det var kul att jobba med dig som vanligt! så ligger det till;). Jobbigare för dig då att arbeta med oss när vi är super barnsliga:D

2009-09-12 @ 13:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0