Lund

Natten var hektisk men bra! Var hemma halv sex imorse och sov ända in på eftermiddagen idag. Lite innan fem blev jag upphämtad av Kristina för att åka in till Lund och äta världens bästa snabbmat, ja bara därför. Tobbe, Staffan, Fredrik, Ellinor och Matilda var också med. Vi tryckte i oss en jävla massa mat och skämdes inte ett dugg! Några sjuka samtalsämnen senare ("tänk om man var en dvärg och hade en siamesisktvilling med downsyndrom") så åkte vi hem till Ystad igen. Extrapersonalen åkte i en bil och cheferna i en annan. Jag slår vad om att vi hade bättre musik! Väl framme så hamnade jag, Ellinor och Staffan hos Fredrik med en Slitz-tidning och en cocacola-flaska, och bestämde oss för att titta på The Hangover. Hm.. ! Nu är jag i alla fall hemma och ska väl decka snart. Sleep tight.



Kan det bli mer ego än såhär?

Kommentarer
Postat av: Idaaaaaa

men HALLÅ SNYGG!!

2009-10-13 @ 14:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0