Gröna handskar

Var precis ute på en kvällsfika med Fredrik. En halvtimme senare övergav han mig för att festa med en kompis från "mammas pojkar", dålig stil. Nädå. Jag gick till jobbet istället och shottade Ellinors äckliga rosenrot innan jag gick iväg till Konsum för att köpa Burn till mig och Louise. Eller så var det tvärtom, jag kommer inte ihåg. Nu tittar jag på Made och är allmänt uttråkad. Kvällens program handlar om en tjej som vill bli boxare och hon lyckas inte speciellt bra om ni frågar mig. Nä, dags att sätta igång vännerboxen. Pous.


Kommentarer
Postat av: Fredrik

övergav och övergav.. du sade ju att du frös så jag tog det som att du behövde komma in i värmen:).

2009-10-11 @ 22:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0