Första fylleinlägget.

Jag är inte helt nykter nu måste jag erkänna. Detta blir alltså mitt första fylleinlägg. Grattis till mig! Jag börjar jobba kl. 12.00, det ska bli kul. Nä jag bara skoja. Nu ska jag vara allvarlig. Stavas de så? Skitsamma.
Förfesten ägde rum hos Erika, jag var inte alls taggad. Några vodkashots senare var jag dock väldigt på det. Det var tydligen Kristina också för jag fick hjälpa henne hem sen. Men så blir det ibland. Och jag är bra på att vara hjälparen i nöden (när jag inte själv behöver hjälp så att säga). Men förövrigt så har jag haft en bra kväll. Söta sms hjälper ju lite, hihi.
Nä jag får fanimej gå och lägga mig nu, ska ju upp igen om några timmar. Godnatt på er mina trogna läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0