Seg lördag

Blev väckt tre gånger inatt. Inte en, inte två. Nä, TRE gånger! Många som tänker på mig på fyllan?

Efter jobbet så slängde jag i mig en portion med heta-räkor framför The Hills. Och maten var nästan lika mumsig som Brody Jenner! (Jag är singel, jag får lov att dregla!) Mätt som en gnu blev jag och stannade i soffan framför teven. Hittade det nya vinterchokladet från Marabou på bordet och kunde inte låta bli. Fan vad det luktade jul! Gott var det också.

Annars händer det inte mycket ikväll, penicillinen hindrar mig. Men det kliar i fingrarna så festsugen jag är!

                                                       Heta räkor.

Kommentarer
Postat av: Anonym

sjuuuuuuuuuuge snygg!

2009-11-22 @ 13:41:18
URL: http://bbulletproof.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0