"Har du pissat på dig eller?"

Sitter och gäspar samtidigt som jag lyssnar på Fireflies och bloggar. Dagen blev inte så stressig som jag trodde. Positivt antar jag.. men jag blev mobbad som aldrig förr. Hade ett skavsår på halsen som misstolkades som ett sugmärke, och tydligen var det fruktansvärt roligt! Varför förstår jag inte. Lite senare gick Tobbe förbi och sa "har du pissat på dig eller?". Tittade ner och såg att jag hade spillt olja över hela benet. Inte min dag!
Efter jobbet så krängde jag lite potatisgratäng innan jag gick hem till mitt stökiga rum och nu sitter jag alltså här. Måste gå och lägga mig snart om jag ska komma upp imorgon! Vaccination och jobb står på schemat.



                                                        Stök.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0