Hairspray

I brist på annat att göra igårkväll så drog jag fram den dammiga locktången och satte igång en säsong av vänner. När håret var frädiglockat så gick jag till jobbet (två timmar tidigare) och snackade hemlisar med Josse/Bossen. Josse trodde jag skulle få ragg med min snygga frisyr, Ogge tyckte att jag såg ut som en kändis - jag var nöjd. När klockan närmade sig tre så började stället fyllas och vi förberedde oss inför rushen. Halv sex imorse låg jag i sängen bara för att gå upp tre timmar senare. Nu är jag i alla fall hemma, och är inte ett dugg trött! Bra, för nu kommer Harry på besök.


Kommentarer
Postat av: Fanny "Spigget" Mehlin

DAMN vad du är snygg! ;)

läs min blogg, FÖR läser jag din så får du bannemig läsa min :D

2009-11-01 @ 21:37:02
URL: http://bbulletproof.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0