Sanningen är ful

Urk på denna dagen. Ful och äcklig är den! Hade ganska kul igår dock. Jag hade sjukt bra flyt ända tills kvällen tog slut. Som jag skrev till Staffan innan idag "Inte nog med att jag blev dissad igår, jag skulle ju tvunget ringa mitt ex också. Och sen spydde jag på golvet." Där har ni den nakna sanningen. Den är inte snygg, men det är sällan sanningen är det.
Sen blir det ju inte bättre av att Staffan smygfotar mig när jag minst anar det. Jävla mobilkameror! Nä nu ska jag sluta vara bitter och drunkna i någonting.

Det är ganska kul att alla i min familj vet om att jag har en blogg, men ingen läser den. Dom är tydligen inte så intresserade av mitt liv. Om dom bara visste..



Josse & jag på BarÁBar inatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0