Black

Bion igår var sjuk. Stötte på Josefin och hennes kompis på vägen in. En stund senare kom Kristina in genom dörren. Alla vill se New Moon! Salongen var full när filmen började rulla och ljusen släcktes. Filmen var bra, alldeles utmärkt.. men det bästa var Jacob Black! Matilda och jag började fnittra varje gång han kom upp på bioduken. Stekhet. Log som ett fån hela vägen hem och sov riktigt gott inatt!

Nu sitter jag framför datorn och lyssnar på Daniel Bedingfield. Ska snart göra i ordning en sen frukost innan jag kletar på lite smink i ansiktet. Om det slutar regna så blir det nog en tur på stan med Matilda.. är fruktansvärt shoppingsugen! Det här kommer nog bli en bra måndag.


Kommentarer
Postat av: Sara

Gud, jag såg också den i söndags. Så himla magisk, haha och jacob är så grymt grymt snygg. Ahh :D

2009-11-24 @ 09:18:01
URL: http://imback.blogg,se
Postat av: Janni

Jag vet! Det är nästan jobbigt att titta på honom ;P Haha.

2009-11-24 @ 12:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0