Ace of Base

Igår. Kvällen började hos Matilda där hela hennes mysiga släkt befann sig. Det var 20-års kalas förstås! En stund senare hamnade vi i Josses nya lya. Hon hade förfest med lite härliga människor. När vi drog vidare till BarÁBar så var där folktomt men vi placerade oss på dansgolvet ändå, för vem bryr sig när 80-tals musik dånar ur högtalarna? Ja, det var 80-tals tema igår och det är ju sjukt svårt att inte dansa till sån musik! Så jag dansade till några av mina favoriter och hade en allmänt bra kväll. Vid halv tre fick jag följe hem och satt ute på trappan och pratade med denne tills jag höll på att avlida av köld. När jag kom in i värmen upptäckte jag att jag hade tappat mitt favoritarmband nån gång under kvällen. Fan. Och innan jag hoppade ner i sängen så fick jag ett blinkade sms där det stod VIRUS från ett okänt nummer. Haha, ska kolla upp det nu! Nä.. dags att käka lite kanske? Julskyltning idag och jag jobbar heeeeeela dagen. Jo men jippie!



                                                Jag & plastsyster



                                                         Hihi



                                  Sällan hon sitter med den i handen?



                                                 Josse & Louise



                                                       Dance!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0