Tre födelsedagar på en gång

Sitter och väntar på ett telefonsamtal.
Idag har jag vilat ut efter natten.. det behövdes! Tänkte att jag skulle städa mitt rum också men det blev ingenting med det. Inatt är det tänkt att jag ska sova hos Henke och imorgon så blir det en tur på stan med Matilda. Vi måste köpa en massa presenter till födelsedagsgrisar! (Eller jag måste göra det i alla fall.) En plastsyster fyller år idag, en vän likaså och en av mina systrar fyller år i övermorgon.. så det blir mycket på en gång! Jag vet i alla fall ungefär vad jag ska köpa :) Jag är gryyyyyyyym på att handla presenter, det är sant!
Men nu ska jag kila iväg, ha det bra gott folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0