Bubble Town

Drömde om vampyrer hela natten igår, man kanske inte ska läsa Om jag kunde drömma innan man somnar? Möjligtvis om vampyrerna i drömmen är lika heta som Edward Cullen.. men det är dom inte! Inte i mina drömmar i alla fall. Efter jobbet igår så gick jag hem till min syster där jag prövade lite kläder, satt och snackade och kollade upp priser på London-resor innan jag gick och hämtade upp Matilda på jobbet. Efter lite mat så gick vi hem till mig och segade en stund, sen gick jag hem till Henke och spelade Bubble Town på min mobil tills jag somnade.. så romantiskt. Men jag kom upp en level, YES!

Idag jobbade jag till tre sen mötte jag upp Matilda på stan innan jag drog hem i stormen. En fågel försökte finta mig på vägen hem, ja det är sant! Nu ska jag snart äta lite och sen blir det tv-tittande tills Matilda kommer hit vid halv nio. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0