Stackars mig.

Jag mår illa. Jag mår så illa att det är svårt att skriva! Jag vill bara ligga ner och dricka mjölk hela dagen.

Personalfest igår! Dagen började med ett möte innan vi drog vidare till Malmö. I Malmö så hade vi trekamp på laserdome.. det var tjurridning, sumobrottning och laserdome och jag klarade mig ganska bra faktiskt. Efteråt så åkte vi hem för att duscha och fixa till oss lite och sen bar det av till Lindas stuga! Kvällen gick bra och jag drack ganska lagom. När vi sen bestämde oss för att sticka till BarÁBar så ville alla shotta, och jag är ju ingen mes så det blev ett par stycken.. som jag ångrar nu i efterhand såklart. Jag, Louise, Sofia och Tobias gick hem lite innan tre och undrade vart alla andra tog vägen.När jag väl var hemma så ringde jag ett fyllesamtal till stackars Henrik som låg och sov, sen somnade jag själv bara en stund senare. Jaja, kvällen var rolig i alla fall! Nu ska jag dricka min äckliga naturdiet. Fan också, det här är ingen bra dag att börja med en diet!



Ellinore & jag på BarÁBar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0