Paparazzi

Ser inte ut som att det blir någon sol idag inte! Tråkigt.. min bikini får väl vänta ett tag till.

Imorse gick jag till Willlys och handlade den sista viktväktarmaten, ja det får räcka med en vecka till! Stod även och tittade bland filmerna en stund men bestämde mig för att jag inte har råd med sånt just nu. Ska försöka att spara så mycket som möjligt hade jag tänkt.. sen får vi se hur det går ;)
Fick ett sms av storasyster för en stund sedan där det stod "Du måste se Lady Gagas nya video Paparazzi! Den finns på Perez Hilton." Så jag klickade mig in till skvallerbyttans hemsida och såg det mest oväntade jag kunde tänka mig! Helt galet alltså, men det gillar vi. Dessutom är låten GRYM! Kolla in den här. PussPuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0