Majskolvar

Fick sluta lite tidigare idag. Ringde Matilda direkt och gick förbi Espresso House innan vi gick ner på stan tillsammans. Hittade faktiskt lite fina saker innan vi gick hem igen! När vi var på Hemköp för att inhandla lite mat till ikväll så fick vi ett skrattanfall mitt bland majskolvarna, folk tittade och undrade antagligen vad vi skrattade åt. Tss..

Nu sitter jag i soffan och lyssnar på Matilda som ligger uttråkad på mitt golv och sjunger påhittade sånger. Jag förstår mig inte på henne ibland! Haha. Snart ska jag hoppa in i duschen och göra mig iordning inför kvällens klassfest där det blir grillade majskolvar och annat gott. Hoppas att ni får en mysig fredagkväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0