Kan inte sova!

När jag vägde mig imorse (och insåg att jag hade gått ner 4 kilo på 10 dagar) så bestämde jag mig för att det fick vara nog! Så jag mötte upp Matilda för att gå till Max där vi krängde lite fet mat och snackade lite skit. Jag orkade bara halva burgaren dock! Efteråt köpte vi en påse godis, satte oss på en bänk och snackade ännu mer skit. Skit kan vara bra ibland :) När vi var nöjda där så hamnade vi på Åhléns där vi skulle leta morsdag-present. Jag lyckades inte riktigt med det uppdraget men hittade en skitsnygg väska till mig själv, såklart. EGO. Nä, jag ska faktiskt ut på jakt imorgon igen! När Åhléns stängde så gick vi hem till mig, lyssnade på Paparazzi och gick på skattjakt nere i källaren.. höhö. Sen var det dags för mig att sticka iväg till jobbet! Jag slutade vid fem och låg i sängen vid halv sex, insåg att jag inte var trött och gick upp igen. Frågan är bara; vad ska jag göra nu? Fan också.


Underbart gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0