Naturdiet x 2

Det är kallt idag! Det märkte jag när jag skulle gå hem från Henke imorse, så jag stannade i busskuren några meter ner på gatan och ringde efter Daniel som kom och hämtade mig.

Igår var jag ju först på Nova Kliniken där de tog en massa prover. Sen fick jag sitta och vänta på resultatet i en timme bara för att få reda på att de inte hittade någonting! Så jag gick därifrån lite besviken. Mötte upp Matilda istället och gick in på det nyöppnade Espresso House i stan. Åh vad gott! Vi köpte med oss det vi skulle ha och satte oss på andra sidan stan och smuttade på den varma drickan. När papperskopparna var tomma så hamnade vi på Åhléns och därefter Hemköp. Vi stod och kikade på Naturdieterna och funderade en stund. Jo, en naturdiet låter bra! När beslutet var taget så traskade jag hem bara för att åka vidare igen. Hem till pappa denna gången. Pappa som fyllde 57 år igår! Grattis :) Vi åt framför ishockeyn som inte slutade så bra. Efteråt blev jag skjutsad till Henke där lite människor satt och snackade i soffan. En stund senare så sov jag som en stock i Henkes säng!

Idag är det cruising i Ystad. Det innebär att en massa snygga bilar kör omkring i stan hela dagen. Folk sitter längs gatorna och glor tills det blir mörkt, spännande. Haha! Äh, cruisingen är ganska rolig faktiskt.. men vi får se vad som händer, börjar ju jobba klockan tio! Hoppas att ni får en härlig lördag i alla fall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0