Bo Ohlsson

Kom precis ut ur duschen. Dagen började med en naturdietsdrink som följdes av ett besök på Bo Ohlsson (i Tomelilla HAJ, här får du mest för peng-ar-na!) med syster, hennes 9-månaders son och my BFF! Vi gick runt och beundrade de låga priserna en stund och jag bestämde mig för att göra min filmsamling lite större. Filmer kan man nog aldrig ha för många av! På vägen hem blev jag sugen på jordgubbar så vi stannade i Herrestad för att köpa en liter.. en dyr liter faktiskt, hela 45 kronor. Men goda var dom! När vi var hemma igen så var jag tvungen att göra ett ärende på stan och nu är jag alltså här igen, framför datorn. Vi väntar bara på Hanne, Tomas och Elise nu.. hoppas att de kommer snart för jag börjar bli svinigt hungrig! Jag tänkte joina familjen med min viktväktarmat, på så sätt så är jag ju inte helt utanför (men jag känner mig ändå patetisk).



Min filmsamling består mest av feel-good movies, det är så det ska va!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0