Bio med Sara

Sara ringde när jag var på Saluhallen igår och frågade vad jag hade för planer. Jag hade inga, inte hon heller.. så vi bestämde oss för att gå på bio för en gångs skull och gissa vilken film vi valde? 17 again såklart. Riktigt bra var den! Äh, riktigt bra är kanske en överdrift, men den är klart värd att se. Inte minst för att Zac Efron är med i den.. åh, Zac! När bion var över så gick vi åt skilda håll, jag till jobbet och Sara hem. Jag satte mig på kontoret och bläddrade i min tidning innan jag började mitt pass. Ett pass som inte var allt för jobbigt måste jag säga! Nu är jag ledig i några dagar, underbart. Dessutom kommer Henke hem från Göteborg idag, honom har jag minsann saknat vid min sida. Hihi. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0