Att bli väckt av en bebis

Klockan är snart tio och jag måste väl äta lite frukost innan jag drar iväg till jobbet. Känner mig extra seg idag! Varför? Jo, först vaknade jag klockan 05.00 och var törstig, somnade om igen men vaknade bara en eller två timmar senare av att William skriker ute i köket. När det äntligen har blivit tyst så hör jag någon komma in på mitt rum, då står Linn där med William i famnen och undrar om jag kan passa honom en stund! Ser du inte att jag sover? Hade jag lust att skrika då, men tog emot ungjäveln som just då kände för att hoppa i sängen.. så lägligt. Ändå är det svårt att inte älska honom, hur lyckas han?

Nä nu ska jag gå och rota i kylskåpet lite och se vad jag hittar! Spännande..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0