2,5 kilo

Imorse vägde jag mig för första gången sedan jag började med dieten, och jag har minsann gått ner hela 2,5 kilo! På en vecka.. är inte det bra? Nu tror jag att det räcker med en vecka till och sen är jag nog nöjd :)
Igårkväll satt jag och pratade med Matilda över telefon ett bra tag. Vi skulle boka hotell i Stockholm och visste inte vilket vi skulle välja! Det slutade med ett billigt alternativ i centrum, så nu är vi nöjda. Åh, jag kan inte vänta!
Imorgon jobbar jag mellan 16.00 och 20.00, så om det är fint väder ska jag faktiskt lägga mig i trädgården och sola i min leopardmönstrade bikini. Livet känns ganska underbart just nu.



       Leopardmönstrad bikini från H&M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0