17

Mötte Henke, Ted & Amandus på triangeln igår kväll, de skulle ha pizza. Fetknoppar! När vi sen kom hem så stod Jonas utanför dörren och väntade, och inte långt därefter stod även Paue & Maria där. När alla hade tryckt ihop sig framför teven så blev det När lammen tystnar. Sen var det dags att lämna verkligheten och inta drömmarnas land. Tidigt imorse så traskade jag hem igen för att göra mig i ordning, men jag hade såklart sett fel på tiden! Typiskt.

Nu har jag och Linn precis bakat kladdkaka till ikväll, snygg som fan blev den! Och snart ska jag fixa förrätten. Trerättersmiddag idag alltså, tjusigt ska det vara! Linns idé såklart.
Ikväll har jag inga planer alls, men jag funderar på att bänka mig framför teven och se premiären av Robinson. Eller?



Kameran är ju i Egypten så dagens inlägg får prydas med gamla bilder..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0